Lilleman

Nu har vi gått över tiden så pass länge att dem kommer att sätta igång mig på lördag om inget händer nu i veckan. Detta trodde jag inte och det var två datum i hela februari som jag ville undvika och den ena är på torsdag då Dahlia fyller år och på lördag när E fyller år. Tyvärr så får jag inte bestämma dag själv när dem sätter igång och inte trodde jag att dem gjorde det på helgen men det gör dem nu för tiden.
Det är en stor heffis som ligger där inne och det ska bli så spännande och se hur han ser ut. Vi har ju inte gjort något 3D/4D ultraljud denna gången då vi inte hann med det. Allt är ju inom vissa veckor som allt annat när man väntar barn. 
Barnen är spända och nervösa då dem märker att något är på gång. Jag har onda värkar men inget händer mer än att det påverkar mitt humör. Tålamod lika med noll och irriterad för allt, gråter för minsta lilla. Ja jösses varje dag över tiden är en pina. En dag är känns som en vecka. 
Nåja jag hoppas han kommer imorgon, på onsdag, fredag eller på söndag så att alla får en egen födelsedag i alla fall. Gör vad jag kan får att påverka med lite husmorskurer men ingen effekt ännu.
Nä nu ska jag fixa vidare innan resten av familjen kommer hem/L♡



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0