"Skjut" mig tack

Nä men det var väl att ta i men just nu så känns det som att det hade varit skönast.

Var hos naprapaten aka djävulen själv igår och där började vi även jobba med mina inre magmuskler. Äntligen tänkte jag, idag vill mina muskler döda mig långsamt och på ett tortyr liknande sätt. Fy fasiken vad ont jag har idag, kan knappt ta djupa andetag och skratta, nysa osv kan jag bara glömma. Herre gud jag kan knappt gå rakt och hade ni sett mig i morse så hade ni dött av skratt. Fick dra mig till sidan, få benen över kanten för att sen ja så ner på knä och sen ta mig upp ståendes. Alltså ni fattar själv vilken syn, blivande 35 åring och är närmre döden.
Nåja jag har fått läxa och den kör jag trots all smärta, krigar för min egen skull.

Idag var en kollega och vän på besök, det blev fika, film och hon fick se hur galet det kan vara här hemma och kommandoran visade lite vad hon går för. Till och med Ella var med, chockad chockad men kul när hon är det. 
Nu ikväll så körde jag peeling för hela kroppen och ansiktet, smörjde in med mina för mig lyxkrämer. Många tycker det är trams men min hud kräver omsorg för att den ska må bra helt enkelt. Är lika noga med mitt hår och kör på dyra men bra produkter. Tar man väl hand om något så varar det längre och så är det ju med allting.
Är lika noga med barnen och vad dem har för produkter, Roxie har känslig hud som bara den och hon får utslag om vi inte har rätt produkter.

Min räddare i nöden, vetekudden

Nä nu ska jag chilla samt ta hand om min träningsvärk och det lär bli en tidig kväll idag, jobb imorgon sen så är jag ledig tills lördag kväll. Ha en trevlig kväll/L♡




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0