Kroppen, laser osv...

Renovering och renovering, det är väl mer underhåll och förbättring av min egen kropp. Nog för att jag skulle vilja göra vissa förändringar men hej jag är inte miljonär och dessutom så prioriterar jag annat just nu.

Men hur nice hade det inte varit att bli av med rynkorna och när jag väl går ner allt jag ska gå ner så vill jag bli av med överskottshuden. Resten kan jag träna mig till och det är mitt mål. Jag vill med blod, svett och tårar forma min kropp till hur jag vill att den ska se ut. Sen så ger träningen så mycket mer för kropp och själ med så det är bara en win, win situation.

Men nu i eftermiddag så har jag fixat bort lite kroppsbehåring vilket inte var lätt med tanke på ryggen, men skam den som ger sig. Sen så har jag peelat och smörjt in med min bästa bodylotion. Någon gång får man skämma bort huden lite extra mycket. Håret fick sig en rejäl rengöring med mitt speciella schampo som jag har när jag simmar samt en härlig inpackning som ger i alla fall mitt hår lite volym. Ansiktet fick sitt tidigare i veckan men körde en peeling idag ändå, den bästa ansiktskrämer på det samt serumet så blir ansiktet perfekt och lent. Borde gå lös på mina ögonbryn men det får bli en annan dag då jag inte orkar idag.

Funderar skarpt på det här med laser när det gäller kroppsbehåringen. Hur skönt hade det inte varit och bli av med det en gång för alla, slippa vax och rakhyvlar som ger små sår här och var. Nåja det tåls att tänka på, får läsa på ordentligt osv.


Nä nu ska jag fortsätta med mitt så ni får ha en underbar lördagskväll mina kära läsare/L♡




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0