När allt brister...

Ibland kommer allting ifatt en, ibland brister allt och ångesten grepp är stenhårt. 

Så vad har utlöst denna attacken. Ja vart ska jag börja? 
Idag begravdes en otroligt fin människa vilket påminner en om att vi lever på lånad tid. Bara det ger mig hjärtklappning.
Att sen inse att man är bättre i ryggen men inte tillräckligt bra för att kunna jobba. Där är den stora orsaken, jag vill jobba, jag saknar att jobba och jag känner mig värdelös när jag inte kan jobba. Det är så jag fungerar och många har svårt att förstå det, hur jag fungerar. Men jobbet ger stabilitet, det är en del av min vardag som gör att jag klarar allt precis som familjen och vännerna. Jag behöver min stabila grund för att hålla mig själv uppe helt enkelt och ja jag är inte som alla andra.

Så med andra ord så har denna dagen kantats av osunda val psykiskt som fysiskt. Det har blivit många tårar och Ben and Jerry's, dock en liten paket men ändå. 
Jag saknar en vän enormt mycket, en jag kan prata om vad som helst med som inte dömer men ändå kan vara brutalt ärlig. Inget daltande där inte och det är så skönt för där vet jag vad som gäller. 

Idag värker det inombords trots att jag har försökt mota bort det, men jag måste få ha såna här dagar enligt min psykolog. Det är då jag bearbetar allt/L♡




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0