Litet, hårt och välbehövligt

Tänk att något så litet och så hårt kan vara så välbehövligt. Jag överlever inte utan min kan jag erkänna och jag förstår inte hur jag har kunnat vara utan den tidigare. 

Jag är kär i min massageboll, hade inte överlevt utan den nu och den är väl värd sina 100kr ska ni veta. Har en sån där roller men den fungerar inte på mig, den kommer inte tillräckligt djupt som min boll gör. 
Tack vare denna lilla hårda bollen så kan jag röra mig. Skit samma att det ser ut som att jag har fått smisk, det kan ja med glädje ta när det hjälper. Längtar tills imorgon när naprapaten ska gå lös på mig och förhoppningsvis så kan jag jobba snart igen. Blir tokig av att gå hemma så nu räcker det tycker jag/L♡




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0