Kill med quick!!!!

Fredag, denna underbara dag började med att får iväg Ella och Roxie till skolan. Passade på att ringa några viktiga samtal innan Dahlia vaknade. Nu är det bara att hålla tummarna för att det går som jag vill.

Dahlia kom ner som ett yrväder och tiden tills vi skulle åka gick i en rasande fart. Ut till Mellby för att lämna av Dahlia hos Farmor och Farfar och sen bar det in till Laholm för ett besök hos tandhygienisten. Kill med quick please!!! Visst jag är inte rädd för de men det är då ingen favorit alls. Har nu blivit av med lite tandsten och ska dit om en månad igen samt i maj hos själva tandläkaren. Men varför inte ta kål på mig direkt istället???? 
Men jag är rädd om mina tänder och vill ha fina tänder då jag inte klarar av annat och då får man lida pin helt enkelt. Invevesterade även i en ny tandkräm samt nya mellanrumsborstar. Nu jäklar fattas bara tandblekningen.

Nu väntar jag, Dahlia och Roxie på att Ella ska komma hem. Då blir det att undervisa hur diskmaskinen fungerar innan det bär av till gottegrisen. Sen efter det så får jag se vad som händer. Har inga planer alls mer än eventuellt fika med en vän eller två. Blir att vila och planera min väg mot att bli lycklig igen. Bollen är i rullning men den rullar så extremt långsamt.
Men jo jag hämtade ut min vinst idag med, ska bli spännande och testa detta när jag väl kommer igång. 
Ha nu en underbar fredagskväll/L♡

Min vinst :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0