Jösses...

Ja vad ska man säga om denna dagen egentligen?!

Blev väckt av katten omänskligt tidigt och kunde så klart inte somna om. La och drog mig tills klockan ringde och önskade att jag kunde somna om. Steg upp och kickade igång dagen som jag alltid gör med min morgondrink. Fixade och donade och körde till jobbet. När jag var på väg så kom jag på att jag har inte ont mer än träningsvärken då. Så glad jag blev och sjöng med i låtarna som spelades. Lyckan varade dock inte så länge då smärtan kom tillbaka efter några timmar på en intensiv arbetsdag. Nåja dem smärtfria timmarna är ett stort steg åt rätt riktning så dem lever jag på. 

Dock är jag helt färdig nu ikväll så det lär bli en tidig kväll. Imorgon är jag ledig och då blir det att sortera kläder, vika och lägga på plats samt fixa lite annat tillsammans med Dahlia. Dem andra två har skolan och sen blir det fredagsmys.

Har försökt mig på min övning jag ska göra men ack vad svårt det är att få till när träningsvärken kickar in med full kraft. Det gäller att kriga sig igenom allt och förhoppningsvis så försvinner värken snart. Nä nu ska jag begrava näsan i boken och det slutar väl med att jag somnar i soffan med boken över huvudet. Ha en trevlig kväll/L♡




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0