Hej där

Måndag och en ny orörd vecka har börjat. Jag började min vecka med att jag och Dahlia besökte Halmstad och köpte lite nytt samt åt lunch bara hon och jag. Mysigt med egentid och inte bara vara hemma. Idag blev det nya lampor, sminkborst-rengöring då yes inte fungerade som jag ville, det blev lite till ögonbrynen, en foundation samt lite till läpparna. Måste köpa bättre borstar men det får jag ta efterhand helt enkelt.


I eftermiddags så var det dags för utvecklingssamtal med Roxie och jösses så mycket beröm hon fick. Hon är långt framme i allt så nu får hon svårare uppgifter så att hon håller intresset uppe. Är så oerhört stolt över henne att det finns inte. Att hon som var och kan fortfarande vara väldigt blyg och försiktig blommar ut så och växer mer för varje lyckad uppgift. Är så glad för hennes skull.

Nä nu ska jag läsa lite och bara chilla. Imorgon blir det möte på förmiddagen och sen blir det jobb på kvällen och natten. Ha en trevlig kväll/L♡




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0