En vanlig söndag eller inte...

Hej kära läsare!

Jag har inte riktigt haft tid att skriva här då det är mycket som är på gång i mitt liv just nu. Det är något jag kommer att skriva om när allt har lugnat ner sig.

Söndag idag och jag har jobbat natten till idag. Efter vissa nattpass så är jag hur pigg som helst när jag väl har kommit hem. Men idag så är det annorlunda, energin kommer inte tillbaka trots att jag sovit en timme eller två. Där emot så här huvudvärken kommit på besök vilket gör att denna dagen suger för numera så här min huvudvärk blivit mer migrän artad och då hjälper inga värktabletter utan bara sömn som gäller. Jo för jag har sååå lätt för att somna på dagarna. Känner verkligen hur allt dryper av ironi.
Så typiskt då jag tänkte "kidnappa" en kompis och besöka biosalongen. Det får bli en annan dag helt enkelt.

Imorgon väntar utvecklingssamtal med Roxie och det ska bli så spännande och se hur dem tycker att hon utvecklas. Jag personligen tycker att hon utvecklas i ett rasande tempo, läxorna går som en dans, lite för lätt för att hon ska tycka att det är kul. Vårt eget lilla mattegeni och läsningen samt läsförståelsen går även den som en dans. Kul att det går kanon för henne och att hon tycker att skolan är kul.

Nä nu ska jag vila lite till och hoppas att huvudvärken försvinner och energin kommer tillbaka. Ha en trevlig söndag/L♡




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0