Skumbad, hysteriskt anfall etc...

Snabb skrev detta inlägget nu och jag måste köra inom kort då jag jobbar kväll och natt. Är där stavfel så beror det på att jag inte alltid tittar när jag skriver och att jag skriver snabbt.

Dagen idag har gått åt till att tvätta och så vidare. Bytade klädsel på soffan och jösses vilket projekt deluxe. Chocken när man lyfte på dynorna var inte att leka med, barnen har tydligen en förmåga att gömma saker där. Nåja nu är den dammsugad och omklädd. 
Dagens värsta måste ändå vara när man kommer ner efter att ha tvättat Dahlias overall och hela maskinen och en del av golvet är fullt med skum. Japp ni läste rätt, skum... Ska man skratta eller gråta??? Valde att skratta faktiskt, ni vet så där hysteriskt som slutar i tårar och hicka.

Nä nu måste jag köra så vi hörs sen eller nått/L




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0