När allt faller

Idag föll allt. Ångesten kramar om mitt hjärta utan dess like och inte blir det bättre när folk inte förstår utan fortsätter gå på som ingenting. 

Det värsta är när man ber om förståelse men får motsatsen trots all kunskap man ger och hur man än förklarar. 
Jag är en fånge i allt skit och det blir bara värre och värre. Fick tag på min gamla psykolog idag, hon som har nått fram till mig bäst. Fick några råd och hon ska ringa imorgon om en tid. Det är fan kris när man funderar på att köra in i ett träd för att slippa skiten. Men mina barn stoppar mig ifrån att göra det så då får jag ta mig till vad E säger. Vill inte hamna djupare om det nu går att komma djupare.

Är helt slut idag så det blir en tidig kväll här om tankarna nu slutar mala någon gång/L♡




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0