Min kropp är mitt tempel...

Jag har olika mål här i livet och just nu är prio ett något som jag inte kommer att skriva om här utan det skriver jag enbart om i min privata blogg. 

Men i alla fall så har jag ett mål med min kropp och hälsa. Jag vill äta så ren mat som möjligt då jag mår bäst utav det fysiskt som psykiskt. Inga halvfabrikat etc. Jag har lagt upp min träningsplan och kommer att köra efter den stenhårt. Har ju lärt sig en del genom åren. 
Kommer att simma en hel del då det är enligt mig den bästa konditionsträningen samt uthållighetsträningen. Älskar styrka och speciellt marklyft så det lär bli fokus på det när jag sätter tekniken. Det är ju liksom inte bara att lyfta utan man ska lyfta rätt för att få bäst resultat. Så nu har jag blandat styrka med kondition sant vilodagar. 
Vad är mitt mål med träningen då?
Jo jag vill bli av med min rygg smärta så mycket som möjligt så core och bålstabilitet är a och o samt rätt teknik. Jag vill bli smal så klart men ändå behålla mina former. Jag vill helt enkelt trivas med mig själv fysiskt som psykiskt och det handlar om vad JAG tycker och ingen annan.

Jag är så oändligt trött men även tacksam på att höra att jag är bra som jag är. Tack för att du/ni tycker det men det handlar om mig och vad jag tycker om mig själv. Vill jag bli av med The lovehandels så vill jag det för att jag inte trivs.
Vill jag pierca/tatuera mig så gör jag det för att jag tycker att det är snyggt och vill ha det så. Haters are allways gona hate...
Min kropp är mitt tempel och där regerar jag/L♡




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0