Mållös, sex och hur tänker ni?

Såg ett program igår som fick igång min hjärna ordentligt. Det handlade om att man inte får ut en sak, en händelse eller person ur sina tankar utan att dem invaderar en istället.

Där var det ett par där kvinnan hela tiden fantiserade om en annan man och såg inte sin man alls. Hade dem sex så hade hon sex med mannen i fantasin och inte med sin make. Detta visste maken om och var väl hyfsat okej med det.

Jag blev helt paff och det är inte ofta jag blir mållös. 
Nu fattar man ju hur folk kan säga fel namn när dem har sex. 
I alla fall så började min hjärna gå på högvarv. Hade jag accepterat det, svar nej. Jag är ingen ersättare eller bara för att människa. Visst kan man tänka på andra och fantisera när det går dåligt i ett förhållande men där får man ta och välja att lämna eller kämpa vidare när det uppstår enligt hur jag själv tänker. Jag kan ju tycka att det har gått rätt långt när man börjar fantisera om någon annan för att sexlivet med ens partner ska fungera.

Hur tänker ni? Är det ok att er partner tänker på någon annan när ni har sex?

Anonym
2017-01-25 @ 14:59:33

Nej det är inte ok enligt mig iaf

Svar: Tack för svar vem du än är :)
Linda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0