Jobb, tandläkaren osv..

God morgon mina kära läsare. Då var det lördag och jobbet kallar ikväll tills imorgon. Sen så är jag ledig till tisdags kväll. Har bara två pass nästa vecka som är på 34 timmar plus en utbildning på 2 timmar så det blir en lagom vecka. Efter jobbet på torsdag till fredag så sätter jag mig på tåget.


Men först så ska Dahlia till tandläkaren idag, ja tydligen så hinner dem inte med alla barn så nu kör dem även på lördagar i denna kommunen. Smart men varför inte anställa mer folk så att man har helgerna fria. 

Fick ta medicin igår, blir så trött på mig själv. Det tog ändå en bra stund innan jag somnade. Det är enormt jobbigt att ens egen hjärna är ens fiende. Försöker att undvika mediciner då jag inte mår så bra av dem i heller. Så nu kommer jag att köra mycket på kosten då den styr mer än vad man tror. Rent och nyttigt helt enkelt och framför allt regelbundet. 
Nä nu måste jag sätta fart och få gjort det jag ska idag. Har börjat skriva upp vd jag ska ha med mig till helgen osv. Hoppas att kläderna hinner hem innan jag ska åka/L♡




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0