Energinivå, leverrensning och lite annat..

Har jobbat dag idag och det gick som en dans som vanligt när man har världens bästa jobb. Dock så vet jag inte vad som händer med mig eller vad som är med mig. Jag har hur bra energi som helst när jag är på jobbet men sen så är den som bort blåst och jag får liksom inte upp energinivån alls. Kroppen beter sig inte som den brukar i olika situationer. Har börjat få riktigt ont i magen så fort jag har ätit och det går över efter en stund. Hur skumt som helst...

När jag fyllde på pelletsen så fick jag en blixtrande ilande smärta i huvudet och sen så bara försvann det igen. Blir inte klok på detta alls.

Imorgon är jag ledig och då blir det att handla mat tillsammans med Dahlia. Gud hjälpe mig om hon är på dåligt humör då blir handlingen inte rolig och jag vill helst göra det innan jag ska hämta Roxie i skolan. Ella ska sova borta så henne lär jag inte se mycket av. På lördags kväll kallar jobbet igen.
Åh imorgon ska jag beställa klänningen som är så mycket jag att det finns inte, funderar på att köpa nytt läppstift med då mitt röda inte är så bra längre. Frågan är vilken nyans på rött jag ska köra på, svårt det där. 
På söndag blir det att förbereda en massa mat då jag ska köra igång med en rensningsvecka på måndag och sen blir det ökning av träningen på det. Behöver rensa kroppen ordentligt och funderar skarpt på att göra en leverrensning. Får bolla lite med idéen.
Nä nu ska jag njuta av lugnet med ett glas vin, pyjamasbyxor och raggisarna är på redan/L♡

Longevity - en blogg om hälsa
2017-01-19 @ 20:58:05
URL: http://madelein.se/

Låter lite stressrelaterat

Svar: Känner mig inte stressad dock
Linda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0