Smått irriterad, kalas och pms..

Tydligen så är jag en prinsessa som inte orkar en massa efter att ha jobbat 20,5 timme, sovit ca 6 timmar på två dygn. Men vet ni vad då får jag faktiskt vara det för personen som klankar ner och kommer med sina förbaskade kommentarer hade inte orkat det jag gör. Så lätt att vara stor i orden när man inte kan ha förståelse för andra. Nä detta var droppen, energitjuvar kommer att försvinna ur mitt liv. Jag väljer min egen lycka och kan man Kate respektera det ja då får det vara. Lägger inte energi på människor som ska trycka ner och visa sig duktig när fallet inte är så.


Ikväll blir det att ta det lungt och imorgon blir det att fixa inför Dahlias två kalas till helgen. Inte lite hon vill bjuda på osv. Nåja det är hennes första barnkalas så det är speciellt och då ska man slå på stort. Dock får jag stoppa henne annars så får jag köpa precis allt på kalaskungen. 

Nä nu ska jag njuta av lugnet, risken är stor att jag somnar i och för sig. Förhoppningsvis så vaknar jag utan huvudvärk och pms/L♡




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0