Ledig dag, medicinering, planering osv

Snön faller utanför våra fönster, jag sitter i soffan under filten med en stor kopp te och tittar på när Dahlia leker med sina nya leksaker. Jag är ledig idag så ska passa på att njuta allt vad jag kan och bara kurera mig med allt jag kan hitta så att det sista kan släppa. 

Detta är något av det värsta jag har varit med om. Jösses tacka vet jag vanlig förkylning istället för det här skitet. Igår när jag passade på att gå på thaimassage så kunde jag knappt andas alls genom näsan, hemskt är det då jag avskyr att andas via munnen. 
Men i alla fall så har man en överlycklig 5 åring här hemma. Vilken milstolpe, att fylla fem är stort. Så idag ska det planeras barnkalas och släkt kalas. Viktigt viktigt enligt Dahlia, jag själv slipper mer än gärna men vad gör man inte för sina barn...

Känslan när man inser att nu har man inga små små barn kvar, att det inte kommer att bli något mer bebismys. Att sniffa på en bebis är ju något av det bästa som finns. Den känslan är lite jobbig. Men jag har gjort mitt på den fronten dock ska man aldrig säga aldrig. Jag har tre helt underbara barn, stor åldersskillnad mellan dem vilket kan vara både en välsignelse eller en förbannelse. Så även om dem bråkar som sören med varandra så försvara dem varandra med allt dem har och lite till.

Nä nu blir jag indragen i leken här, ska tydligen vara chef över något så nu gäller det att vara vaken på vad man ska göra/L♡

Kung Markattas gröna te med citrongräs



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0