Förvånad och ett jäkla humör

Ja jösses vilken dag det har varit idag. Har fått fixa totalstopp i avloppen på jobbet, tog bara 1 1/2 timme men jag lyckades. Blev själv förvånad men skam den som ger sig.

Ryggen samarbetar inte med mig alls idag så det fick bli lite träning när resterande var i stallet. Övningarna gör mycket mer än vad man tror så jag måste skärpa mig på den fronten. Sen saknar jag marklyften så in i helsikes. Längtar som bara den tills jag är igång men måste få till tekniken annars så är det kört.

Tankarna virvlar som bara den men har faktiskt kunnat sova ändå. Har nog med förkylningen att göra men va katten jag är lika glad för det. Behöver min sömn så att jag håller tålamodet på topp, energin och humöret i shack. Gillar inte att det börjar komma fram igen. Är så förbaskat svårt att kontrollera så nu är det fokus på att trycka bort de.

Imorgon blir det jobb igen, har jobbat tre utav fyra helger den sista tiden men det gör mig inget. Finns dem tillfällena där jag kan behöva vara ledig. Så nu måste jag släcka mina blå och försöka sova, klockan ringer omänskligt tidigt för att vara en lördag/L♡




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0