Drömmar, mördad familj och rädslan som följer..

Inatt mellan mina vakna perioder så drömde jag något som gjorde mig väldigt förrvirrad. Den kändes väldigt verklig om man säger som så. Det är en dröm som jag har haft sen liten och jag vaknar i panik varje gång.

I drömmen så bor vi (min familj) på hambogatan i Sjöbo och jag hade mitt vanliga rum, dörren står på glänt som alltid när mamma eller pappa har tittat till en. Jag vaknar och ser soldater utanför min sovrumsdörr och min familj lever inte längre och det är då jag vaknar.

Det är en otroligt jobbig dröm även om den inte är sann. Jag minns varje detalj i drömmen vilket är ovanligt. Känns inte okej alls och jag vet inte vad den vill säga mig då den alltid kommer nog jacka är i olika stadier i livet. Men något vill den säga mig med tanke på att jag har haft samma dröm från och till i över 20 år.
Läskigt är det då den påverkar mig negativt. Det känns som att jag är vaken och upplever allt live, att jag kan ta på soldaterna, hur rädslan ilar i hela kroppen. Sen vaknar jag med ett ryck, paniken flödar och jag måste näst intill tvångsmässigt kolla igenom hela huset innan jag kan koppla av trots att jag sällan somnar om. Så idag gör jag det jag orkar och sen bär det av till jobbet lite tidigare, håll igång/L♡




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0