Underbara snö, bakning och kamera.

Igår snöade det bra mycket och kan det bli mer jul än så? Jag som inte har fått någon julkänsla alls hoppas på att den infinner sig nu. Fotograferade en del igår kväll/natt, har äntligen fått i gång min systemkamera. Märks dock att jag har tappat lite men det är bara att köra på så kommer känslan tillbaka efter hand.
(Bilden är tagen med mobilen)
Har en liten dröm om en polaroidkamera, en vägg där jag kan fylla med ögonblicks bilder ifrån alla olika situationer. Själva kameran är inte mega dyr men själva rullarna är inte direkt billiga. Men vem vet, kanske uppfyller jag min dröm någon gång.

Idag står det bakning på schemat, lussekatter ska det bli och sen så ska det göras pepparkakor som är glutenfria. Allt för att alla ska kunna äta samma samtidigt som alla är engagerade. Dahlia och Roxie har avslutning med kyrkis och upptäckarna idag så det blir skönsång, fika och mys senare idag. Jag ska julpynta mer och granen som till min stora sorg inte har kommit upp ännu ska kläs och ljusa upp vardagsrummet. Fullt ös med andra ord, fullt ös i snigelfart om man går efter min takt. Nåja det blir säkert bra till slut, efter ett mindre sammanbrott så har resten av familjen fattat att man kan inte vänta till sista minuten med allt.
Ha nu en mysig tredje advent/L♡



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0