Jäkla skit och gott sällskap

Kan säga att barnen är överlyckliga här hemma, jag håller på att tappa rösten. Mindre kul så nära inpå julen och allt. Förkylning deluxe och noll energi alls. Jäkla skit och speciellt då jag inte kan äta vilken medicin som helst. 
Igår hann jag inte skriva då jag hade fullt upp ifrån morgon till kväll. Först så var jag med Ella hos sjukgymnasten sen så skulle jag till MVC för att sen fixa till mig inför en härlig kväll med jobbet.
Vi åt på Yoss och det var riktigt gott. Lär bli fler besök dit. Efter det så hejade jag på dem andra när dem bowlade. Det ni var en upplevelse utan dess like. Mycket skratt tills magen värkte samt tårarna rann och så välbehövlig denna kvällen var. Jag fick se annat än hemmets väggar och bara det är guld värt.
Nä nu ska jag kurera mig med lite mat, mycket vatten, citron te med honung och en massa vila (som att jag kan göra annat)/L♡




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0