Tillbaka.

Ni vet när känslan av att allt försvinner och man vet inte riktigt vart man ska fokusera. Så har det varit en tid för mig, lusten till att skriva försvann och jag har väl gått lite på sparlåga när det gäller allt utom jobb och familj. 

Jag har inte riktigt kunna finna den där glädjen över dem små sakerna som verkligen sker utan dem ser jag först nu. Gick jag in i väggen mentalt? Ingen aning faktiskt. Förändringar håller på att ske i mitt liv och i familjens liv. Det kommer att vara tufft ett tag innan man kommer in i rutinerna igen men så får det lov att vara. Förändringar är bra.

Så har lusten till att börja skriva igen kommit. Jag vet inte, har inte varit inne här på evigheter, rättare sagt på lite mer än 22 veckor, men idag så drogs jag till det och jag ville skriva. Kommer jag att skriva varje dag, ingen aning. Vilka ämnen kommer jag att beröra, ja du kära läsare så långt har jag inte tänkt. Jag börjar helt enkelt ifrån noll och skriver när jag känner för det..
Men nu ska jag köra till jobbet kom jag på när jag sneglade på klockan så när ni läser detta så är jag på jobbet.
/L




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0