Torsdag..

Jösses det är redan torsdag och denna veckan har verkligen rusat fram. 

Igår var jag på tjejmiddag hos världens bästa Sara, min extra mamma. Vilken middag dessutom, fördrink som hon själv hade kokat ihop sen blev det en club sandwich med pommes och två olika dipper. Till efterrätt blev det kaffe och olika kakor. Hur mumsigt som helst och blev otroligt mätt. 

Idag har jag varit på möte med jobbet och fått värdefull information och kunskap. Alltid kul att lära sig något nytt som är viktigt i mitt arbete. Är så sjukt trött nu för tiden men det brukar jag vara under hösten och vintern. Hoppas på att jag får sova inatt då jag ska jobba imorgon natt. 
Håller på att sortera flickornas kläder och det är inte lite kläder dem har. Dessutom så är dem två små experter på att rota i lådorna, slänga ut allting etc fast att dem inte får. Men allt har ett slut och jag börjar se lite ljus i tunneln.

Nä nu ska jag krypa under filten och få upp värmen igen/L♡




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0