Så otroligt viktigt

Jag bara älskar musikhjälpen och vad dem står för. Att hjälpa utsatta barn kan aldrig bli något dåligt. Vår framtid ligger i våra barns händer och då gäller det att vi ger dem de bästa förutsättningarna. Alla är lika värda oavsett var man kommer ifrån. Mer kärlek till alla ♡ 


Fredag idag och jag har jobbat mitt sista pass för denna veckan. Nu ikväll blir det chill framför tv:n och ladda inför morgondagens tripp till Ullared. Ryggen värker rätt bra idag så jag får kurera den. 
Borde egentligen röja här hemma men orkar då inte. Sen så är vi ju fler i familjen så kan alla hjälpa till så hade det varit lättare. Men men städa är väldigt svårt i min familj har jag förstått.

Längtar tills 2017 och jag kan komma igång med simningen, jag i baddräkt. Jösses vilken syn det kommer att vara för mig men framförallt alla andra. Dör av skratt inombords. Men simningen är den bästa och skonsamaste träningen för min rygg innan jag har kommit igång. Styrketräningen och boxningen kommer alltid att vara favoriterna.
Hoppas att ni alla får en trevlig fredag för det ska jag ha/L♡ 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0