Rengbågsfärgade djur, violett och tåg

God kväll kära läsare, hoppas att allt är bra med er.
Dagen idag har gått i ett rasande tempo, jobbade natten till idag och sen så vart det inom kontoret innan jag landade hemma igen.

Idag har jag provat den där inpackningen som jag skrev om för ett tag sen och ja håret blev ju lila. Är helnöjd än så länge, nu ska jag se hur länge det håller med. Ska ju till frissan den 29:e, blev längre mellan gångerna då jag vill få lite längd på håret nu.
Dahlia vill också ha Lila hår fast allra bäst hade varit om hon hade fått rengbågsfärgat hår. Det är väldigt mycket regnbåge för henne just nu. Snacka om antiklimax när hon blir helt förtvivlad för att man inte kan färga kaninen eller hästen som en regnbåge, sjukt orättvist om ni frågar henne.

Imorgon jobbar jag extra innan jag för första gången på jag vet inte hur länge ska sätta mig på ett tåg. Ja ni läste rätt Linda ska åka tåg och dessutom i några timmar. Hur ska detta gå... Har packat både böcker och surfplattan så att tiden går lite fortare. Hela resan ska bli spännande faktiskt, väldigt intressant och så vidare.
Nä nu får jag väl plåga mig igenom idol med Ella och Roxie innan sängen kallar.
Ha en trevlig kväll, imorgon vet jag inte om jag hinner blogga. Kanske jag bloggar om min upplevelse av tåg, har ju som sagt några timmar att slå ihjäl/L♡




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0