Hej kära läsare

Vad kul det är med så många nya läsare, det glädjer mig och ni är så välkomna. Ni får gärna kommentera men jag publicerar dem aldrig om ni inte vill att jag ska göra det så klart.


Dagen idag har gått i ett rasande tempo, har haft att göra på jobbet om man säger som så. Men det är skönt att ha att göra då tiden går fortare då. Hann knappt till dagis/fritids då väglaget var av det lurigaste laget. Så där lömskt halt och tjock dimma på det. Men nu hann jag i tid och barnen gjorde små tavlor när jag kom in genom dörren. Mina barn är så kreativa.

Duschen det av dem små gick som vanligt, jag är lika blöt som dem är. Japp vatten dras tydligen till mig vare sig jag vill det eller ej.

Nu har jag myst ner mig i soffan med favorit filten och tittar på Svenska fall för FBI, väldigt bra och intressant program trots att jag inte lär se hela trött som  jag är. Tror att jag ger upp redning nu, går ta mig medicin och hoppas att tankarna håller sig lugna. Ha en trevlig kväll/L♡




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0