God morgon kära läsare

Då vart det torsdag igen och idag väntar frisören. Älskar att gå och få håret fixat, speciellt nu när det börjar få lite längd. Tänker först satsa på en page och se om jag trivs med det eller så blir det långt. Tyvärr är mitt hår så tunt och fint så topparna slits snabbt. Nu är det ett bra tag sen jag var där så vi får se vad H säger. 


Sen efter det så blir det antingen ett besök på piercingstudion eller så blir det hem och vila inför kvällens och nattens jobb. Har en del att fixa inför januari på jobbet så det är håll igång på hög nivå ibland.
Tror att jag ska svänga inom och kolla studion i alla fall.

Gjorde naglar igår och är allt annat än nöjd men det kan jag berätta om senare idag. Orkar inte gå in på det nu.
Nu ska jag njuta av min morgondrink sen blir det att fixa det sista innan det bär av till Halmstad. Får fundera på färgen på vägen in, det är i och för sig rätt lönlöst då jag ändrar mig 700 gånger och tills sist så bestämmer H istället. Nåja ni får ha en bra dag så länge/L♡




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0