En annorlunda onsdag

När man har som jag väldiga problem med ryggen ibland så får man  planera om. Har städat det jag kunnat idag samt så har jag och flickorna klätt granen. Vet att vi skulle ha gjort det på söndag egentligen men som sagt så blev det ändringar i planerna.

Har sjukt ont nu men det är det värt av att se mina barns gnistrande ögon och stora leenden när dem ser granen. 
Ska köpa lite fler kulor av den glittriga sorten sen så är den perfekt.

Roxie har haft kompis här och då roligt dem har haft det. Har knappt märkt dem mer än när dem fikade. Kul att Dahlia kunde få vara med utan en massa bråk.

Sen så vill jag tacka en speciell person som finns där i ur och skur när jag mår skit, som får mig att kämpa vidare. Det hjälper verkligen så tack än en gång.

Nä nu ska jag mysa vidare med mina flickor med julgranen i fokus och en massa tända ljus. Snart blir det kvällsmat och hästar på schemat. Jobb imorgon så det blir en tidig kväll idag /L♡




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0