3:e Advent

Har bara gått åt till att vila inför kvällens och nattens pass på jobbet samt efter julbordet med Bs jobb igår. Är ju då inte bakis men ack så trött, är inte van vid att vara ute och svira på det här viset.

Vi var på strandhotellet i Mellbystrand och maten var otroligt god och där var många valmöjligheter. Bandet var bra och jag träffade intressanta människor. Älskar som sagt att träffa nya människor. Skandaler så klart men det där är inte jag inblandad i alls så det får stå för dem som gjorde dem. Men hej ingen firmafest utan skandaler sägs det ju.

Flickorna är hemma nu och det är fullt ös på dem små. Åker kana ner för trappan, aj säger rumpan men dem skrattar gott. Ella kom hem sen så stack hon och I till hästarna så det var ett snabbt hej och hejdå. 

Imorgon  blir det att ombesiktiga fettobilen. Tycker inte om den bilen längre överhuvudtaget. Vill bara bli av med den och skaffa en liten och billig istället. 

Nä nu ska jag mysa med småfolket innan B kommer hem och tar över så att jag kan köra till jobbet.
Ha en mysig trevlig 3:e Advent/L♡




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0