Nu räcker det!!!

Och blir över! Nu har vi varit sjuka tillräckligt men ändå blir det bara värre och värre :( 
Roxie har klarat sig med lite feber (borta nu) men hostar som en tok. Dahlia har feber, snorar och hostar tills hon kräker. Ella är den enda som klarat sig utan någonting.
Jag har feber, snorar och kräker pga att jag har så ont i bröstkorgen att jag inte klarar av att hosta upp slemmet. Locket för öronen är det drygaste för när jag snyter mig (1000/dag) så smäller det till i ena örat och sen tjuter det. Obehagligt som bara den och stackars Baloo mår likadant förutom att han inte kräks och den stackaren jobbar ändå :( 
 
Det kan liksom inte bli värre nu! Blir det de så får läkare hjälpa oss. Medicinerna hjälper då inte. Kul helg vi kommer att få :( Har man ingen energi så har man inte.
Jenny
2013-08-26 @ 18:52:17
URL: http://jennysviktigaliv.blogg.se

Men gumman !!! Gå till dr för det kan ju vara så att du åkt på lunginflammation (som mina tjejor haft här) och likaså gullungarna!
kram kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0