Se där ✌

Har kännt att jag har haft en rätt bra vecka när det kommer till kosten. Kör förebyggande träning för min inflammerade ischias samtidigt som jag behandlar med det som krävs utöver det. Övningarna ska hjälpa mig att få bukt på bäckenet samt hjälpa mig att få kontakt med den muskeln som går som ett bälte. Svårare än vad man tror ska ni veta och helt ärligt så kan man bli frustrerad för mindre. 
Men i alla fall så har det visat sig på vågen rejält denna veckan. Väger mig numera på måndag då jag har inte karaktären att inte trycka i mig en massa mat och godis på helgen annars. Men här kommer resultatet:
Helt klart nöjd, ett steg närmare mitt huvudmål. Att komma ifrån övervikten och nå en normal vikt samt slippa alla bekymmer som har kommit med min fetma är viktigt för mig. 
Har mycket fokus på att inte ge mina barn en skev bild utan förklarar helt enkelt vad motionen ger för positiva effekter samt att man faktiskt mår bättre av nyttig mat. Att vara rädd om dig själv är aldrig fel och klart att man ska få äta onyttigt men inte alltid. 
Nä nu måste jag sätta fart här hemma så att jag kan hålla kväll/L




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0