Mår skit samt lite smått och gott...

Idag är jag inte tuff, fy farao vad jag mår skit denna dag. Har frusit som in i helvete i flera dagar, så pass mycket att jag har haft ont i kroppen. Idag förstår jag varför, idag kom febern och yrseln, kroppen värker som f*n och jag har noll energi till något. Tur J har underbara systrar som roar han när jag inte räcker till. Men det är en hemsk känsla när man inte har orken till sina barn, när kroppen strejkar med att det svartnar för ögonen så fort man reser sig upp etc. Då är man inte tuff kan jag säga.
Men idag har jag i alla fall beställt lite smått och gott till mig själv.
Då jag börjar få upp intresset för matlagning så köpte jag mig en receptbok. Ska bli spännande och se hur denna är, om jag får mersmak eller inte. Det andra är för att jag kände för det och jag älskar Rich Toffee barsen, dem är verkligen omfg goda så dem kommer jag verkligen att njuta av. Dem andra har jag inte smakat ännu så dem får jag berätta om i ett annat inlägg. 
Nä nu ska jag få i Jaze lite mellis, han är också dålig så det är inte lätt att få i han mat alls/L



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0