Hur ska man göra egentligen...

Har galet ont i ryggen ibland och idag är en sån dag där jag helst av allt vill kapa kroppen ifrån huvudet och ner typ. Så nej det blev ingen träning idag utan enbart en promenad. Blir galen när kroppen kämpar e är mig hela tiden. 
Men sen så har jag en fundering, när jag gör plankan så klarar jag absolut ingen tid alls. Jag orkar inte hålla mig uppe och jag tappar svanken nästan direkt och det gör ont. Så frågan är om jag ska göra dem andra övningarna ett tag innan jag ger mig på plankan? Jag vet varken ut eller in när det gäller detta. Önskar att jag satt på all kunskap, att jag visste vad som är rätt väg att gå men framför allt vad som är fel väg att gå. 

Jag vill så mycket, så galet mycket då jag är så ofantligt trött på att må som jag gör både fysiskt som psykiskt. Jag mår bra av att träna, jag måste bara komma igång. Jag sover bättre när jag tränar så det finns så många fördelar som jag vill komma åt. 
Att alltid ha smärta är ingen hit alls, jag vill stärka min kropp så att jag slipper den då jag vet om att det är där jag brister. Men hur, jag har inte råd med personlig tränare, jag vet inte vilken väg jag ska gå och jag är så sjukt frustrerad.
Jag vill ner i vikt så att jag kan förminska dem här jäkla brösten, dem är en stor bov till smärtan. Hur kul är det att ha gropar in i axlarna för att bh:banden trycks ner av tyngden. 
Vill bara stå och stampa, skrika och bete mig som en liten barnrumpa för att jag är så frustrerad/L



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0