Underbara Dahlia

Idag har det varit fullt upp då denna underbara ungen fyller 6år.
Vart tar tiden vägen? Till hösten börjar hon skolan och inom några dagar så är hon inte minst längre.
Farmor och Farfar kom på middag idag samt firade henne lite även om vi ska ha kalas sen när allt har lagt sig. Det blev pannkakor samt varm fruktsallad med riven choklad och vaniljglass. Galet god var efterrätten, den kombinationen går alltid hem.
Presenterna gjorde succé och bilden ovan talar sitt tydliga språk. Den lyckan kan smälta vilken tjock is som helst och hon somnade gott när det väl var dags för sängen.
Imorgon åker Dahlia och Roxie till Farmor och Farfar samt Ella till dem bästa så att vi får lugn och ro inför vad som väntas skall. Vi ska vara på plats väldans tidigt men jag hoppas att allt startar imorgon då jag inte vill vänta mer. 
Nä nu ska jag försöka sova, dietisten väntar i morgon för Ella och oss. Allt på en och samma gång, nästa vecka ska Dahlia till ögonläkaren så håll igång/L♡



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0