Fundering.

Har funderat länge fram och tillbaka på hur jag ska göra med träningen. Har min sabla rygg som sabbar så otroligt mycket och som jag samtidigt måste stärka upp tillsammans med alla andra muskler i själva korsetten. Jag får så himla ont i början när jag tränar så jag tror helt enkelt att jag börjar med mitt program som min rygg inte fixar när jag kör fullt ut men att jag börjar med att fokusera på antingen en övning och kör den 3*15 eller så kör jag alla övningarna 1*15 istället för 3*15. Ett alternativ är att man kör alla fast minskar till 3*8 kanske... Alla känns logiska men jag vet inte vilket som är bäst. Blir tokig!
Vad hade ni gjort? Jag behöver en plan då jag vill träna så otroligt mycket.
Imorgon ska jag och flickorna till simhallen i några timmar så där lär jag bli rastas om något. Jaze ska inte med denna gången utan han ska vara hos F&F så länge och mysa med dem. 
På lördag blir det först fix och trix sen blir det julbord med Baloos jobb. Söndag ja då ska jag fixa allt jag inte hann med i lördags samt fixa inför veckan som kommer. Ingen vila, ingen ro med andra ord.
Sömnen är bra mycket viktigare än vad man tror och den lider jag brist på så nu ska jag passa på att sova efter en mysig filmkväll med bästa S/L




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0