AlltsĂ„ wow 😍

Var ute pĂ„ middag med jobbet igĂ„r vilket var skoj och det var underbart god mat. Åt tvĂ„ förrĂ€tter (japp deras vitlöksbröd Ă€r to die for), sen blev det kycklingfilĂ© med chiliaioli, rödvinssĂ„s samt grönsaker, smaskade sen i mig en fransk chokladkaka med exotiska frukter. Kan sĂ€ga att Frondas lĂ„r Rulla fram passade klockrent pĂ„ mig igĂ„r kvĂ€ll. Rekommenderar verkligen Yoss i Halmstad, super god mat till bra priser och en mysig restaurang.
Men sÄ Àr det onsdag idag och alltsÄ vÀgningsdag. Tog fram vÄgen efter att barnen var ivÀg skickade till skolan och Jaze lekte fint. FörvÀntan var noll dÄ jag lÀtt lÀgger pÄ mig vÀtska och ett plus hade varit okej Àven om ett minus hade varit bÀst. Jag blev chockad av resultatet, detta trodde jag aldrig. Fast att jag Àr trött som ett as efter minimalt med sömn och sjukt mycket att göra sÄ svÀvar jag ÀndÄ ca 0,2cm över golvet. Boom sÀger jag bara, nu nÀr mitt blodtryck Àr sÄ mycket bÀttre (nÀstan lite för lÄgt) sÄ hoppas jag att mitt lÄngtidssocker Àr bra, mitt fastesocker var lite för högt fortfarande sÄ det Àr bara att kriga pÄ. Mer svar fÄr jag nÀsta Är.
NÀ nu mÄste jag sÀtta fart, stÄr med det mesta sjÀlv sÄ jag har att göra... Avslutar med resultatet.
/L



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonstÀlle av krÀk och glÀdje

RSS 2.0