Plågas rejält

Jag klarar mig lätt utan mat då jag knappt har några hungerkänslor och har fått lära mig att äta genom att ställa påminnelser. Där för är väl direkt inte fastan något problem om jag vara hade fått dricka vatten men nej det får man ju inte numera och det är rena tortyren då jag dricker minst 1 1/2 till 2 1/2 litet vatten om dagen. 

Nåja nu ska jag få svar på om mitt socker krånglar eller inte. Än så länge så såg det bra ut och nu väntar en två timmars lång väntan innan jag äntligen kan få dricka igen. Äta får jag väl med göra så att jag klarar resten av dagen samt mitt pass på jobbet ikväll/natt. Mycket på schemat idag med andra ord.
/L❤




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0