Viktiga samtal och tokiga vänner

Torsdags kväll, hm vart har denna veckan tagit vägen? Jobbade natten tills idag och det gick perfa. Visst jag hade känningar och jag är inte fri ifrån smärtan än men jag klarade det. Wihoo det är ju bara så bra. Visst smärtan kommer jag att ha länge men så länge det inte är en smärta som skadar så kan man kämpa på. 


Kom hem i förmiddags och ringde några viktiga samtal och nu är bollen i rullning rejält. Tur man har sin fighting låt och amazing vänner som pushar en. Pratade med underbara A idag, det blev väl lite mer än 2 timmar. Har inte skrattat så mycket på länge, tack vännen det behövdes verkligen. Tur vi är lika knasiga bägge två och att vi är som vi är. Kan ju bara tänka mig hur folk runt omkring har tänkt när dem hörde dig prata på gekås, jag knäckte mig och jag var bara med via luren. 

Funderar fortfarande på vad kära A menar med detta :)

Nä nu ska jag kramas med kudden då klockan ringer tidigt i morgon och ett nytt arbetspass väntar. Håll tummarna och tår för mig och att bollen rullar i min riktning/L♡




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0