Lördags mys

Underbara lördag. Vilket strålande väder vi har haft idag och solen har gjort underverk med barnen som har lekt hur mycket som helst. Själv är jag sjukt seg och finner inte riktigt energin. Ella och hennes kompis var i stallet i flera timmar och nu har dem fler hinder att hoppa. Ska klura ut lite olika banor till dem samt bra hoppövningar.


Kvällsmaten


Idag är det ätar dagen då jag har njutit av både popcorn och pizza osv. Min sista unnar dag på länge då det inte ger mig något. Eller ja så känns det nu i alla fall...
Vill hellre njuta av god men ändå nyttig mat, mår så mycket bättre då och jag har bara en kropp. Längtar massor tills träningen ska börja, ser verkligen fram emot den.

Nä nu ska jag ska ner i boken medan dem andra tittar på melodifestivalen. Ha en underbar kväll alla goa människor så ska jag fortsätta med mitt lördags mys/L♡

Caroline
2017-03-11 @ 20:38:55
URL: http://ironheart.blogg.se

Så gott med pizza. :) Det var länge sedan jag åt.
Börjar bli dags snart att äta det.

Svar: Det satt fint :)
Linda

Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!
2017-03-11 @ 20:49:48
URL: http://www.joannahalvardsson.se

Så gott

Svar: Det var det :)
Linda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0