Drömmer mig bort sånt beslut

Idag begav jag mig till havet, stället där jag kan rensa tankarna och även läka såren i själen.

Idag tog jag ett stort beslut som kommer att förändra mycket. Jag måste ge mig chansen att bli lycklig igen, att hitta mig själv och lära mig att älska mig själv. Att jag är värd något osv, ja ni fattar säkert...

Idag när jag var vid havet så kom där ett litet flygplan. Känslan när man känner att man mest av allt vill sitta i det där planet mot okänd destination och man vill det så mycket att man bryter ihop är fruktansvärd. Men det var den känslan som fick mig att fatta mitt beslut. Jag kan inte må så här längre. Jag måste bryta mönstret helt enkelt.

Får se om jag kommer att blogga under denna blivande tuffa tiden, allt handlar om jag orkar eller inte/L♡

Akka
2017-03-13 @ 00:43:52

Du verkar vara en stark person, med det menar jag en person som tar sig igenom problem hur tuffa de än är. Men det är inte lätt! Långt ifrån. Känner du för en road trip så är du alltid välkommen ner till Skåneland.

Svar: Tack fina du, jag gör så gott jag kan helt enkelt. Just nu är jag bara så trött på alla motgångar, bråk osv. Kram på dig vännen
Linda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0