Det blir sällan som man tänkt sig..

Ibland blir livet inte riktigt som man har tänkt sig, ibland förändras allt på några få sekunder på grund av olika saker. 

Jag hade blandat annat tänkt mig en lugn start på denna veckan men så blev det inte. Kan säga att det blev full fart när Ella kommer och säger att där måste vara fel på frysen då hennes mackor är tinade. Hej och hå vilken fart det blev för att rädda maten. Tur jag har två stora barn som hjälpte till att få ner maten till frysboxen, ja det som gick att rädda. 
Roxie fick gå själv till skolan idag, tur att vi typ bor granne med skolan och hon växer ju mer ansvar hon får. Precis så som det ska vara.
Kan ju säga att jag somnade då inte om efter att Ella gick till bussen idag och jag som såg fram emot en slö morgon tills Dahlia vaknade. Nåja ibland blir det inte som man har tänkt sig så då är det bara att gilla läget och köra på.

Igår när man stod och borstade tänderna så kände jag hur något trillade ner i bh:n. Ni kan ju tänka er paniken och alla tankar som passerade innan man insåg vad det var. Jo då hade min kära fina piercing trillat av. Inte hela då utan bara själva smycket. Jösses jag som fick värsta paniken och trodde det var en spindel. Nåja fick tvättat rent och sen efter väldigt många om och men så fick jag på den igen. Blir till att skaffa ett större smycke vid löning, palla att krångla med detta lilla om det åker av igen. 
Men det var ingen spindel som tur va. Hade fått en hjärtinfarkt om det hade varit det.

Nä nu ska jag se om jag kan väcka Dahlia så att hon får i sig frukost innan dagis kallar. I eftermiddag blir det Halmstad och sjukhusbesök, önska mig lycka till/L♡




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0