Samtal, planering och yrväder...

Man har ju då inte sovit speciellt mycket inatt vilket jag hade väntat mig. Huvudvärken är så klart på besök men det var också väntat. 

Yrvädret sov till 10 idag så jag passade på att vila huvudet lite innan jag satte fart med alla samtalen jag ville ha fixat idag. Det är väl det enda positiva med att inte kunna sova ordentligt, att man kan kolla upp en massa så att det är förberett. 
Nu äter Dahlia frukost/mellis som hon själv uttrycker det. Bra när man har frukt på gröten så att det blir två i ett.

Planerar min resa till helgen, hur jag ska köra, när jag ska köra och vad jag ska ha med mig osv osv. Måste ha koll på allt annars så blir jag super stressad och då blir allt förstört. Ja just det måste säga till att det blir deras farmor och farfar som hämtar på fredag istället för mig. Då har jag redan kört. Åh vad spännande detta ska bli, roadtrip, roligheter osv. Tacka gudarna för gps säger jag bara, hittar ju noll i vårt avlånga land när det gäller att köra norrut. Söderut hittar jag ju men jag är skåning från början så det vore väl katten annars. 
Nä nu ska jag sätta fart med dagen och önska att jag vore Mary Poppins så att jag kunde knäppa med fingrarna och allt hade varit klart/L 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0