Ögonläkaren osv...

Idag har jag och Roxie varit hos ögonläkaren och där bjöds det på goda skratt och bra syn. Läkaren var väldigt imponerad utav Roxie som var så duktig. Inte var dag man får höra en läkare säga att hon önskar att alla barn var så lätta. 

Visst det kan man önska men där har vi föräldrar en stor roll. Är vi oroliga och nervösa så blir barnen det och då fungerar inget som det ska för dem små liven. 
På måndag så ska Dahlia dit en andra gång då hon låg på gränsen på ena ögat sist. Det är bara att hoppas att hon slipper glasögon även om hon hade fixat det galant. 

Idag damp min klänning och leggings ner i brevlådan. Ingen blev gladare än jag och dem satt perfekt med. Wihoo säger jag bara. 
Imorgon väntar utbildning och sen så ska jag iväg på kvällen då planerna har fått omplaneras lite. Så på torsdag blir det att packa så att jag bara har det sista kvar på fredag.
Nä nu måste jag verkligen rusa då jag måste köra till jobbet/L♡




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0