Mina små monster och packning

Hur mycket växer man inte av sina barns ovilkorliga kärlek? Är så stolt över mina barn och hur dem utvecklas, visst vi har våra dispyter men det är så vi utvecklas. 

Ella som numera är värsta hormonstina blivande tonåringen testar som aldrig för, nu får man igen. Nä men hon är världens duktigaste som fixar med allt hon tar för sig.
Roxie min älskade lilla ängel. Du må verka blyg och oskyldig men även du har dina sidor. Hur duktig som helst i skolan och du utvecklas i ett rasande tempo. Klok som få är du och alltid mån om att alla ska få vara med. 
Dahlia, älskade galna unge. Dig har jag fått för mina synder, rapp i munnen. Hmm fått det ifrån mig kanske. Ingen sätter sig på dig och har du bestämt dig så har du. Du är vildare än något på ett härligt sätt samtidigt som du är hur mysig som helst.

Håller barnen hemma idag ifrån dagis och fritids så att vi kan mysa innan jag ska åka till jobb och sen vidare. Dahlia vill inte att jag ska åka alls men jag behöver detta. Har en del att tänka på som jag måste reda ut och då behöver jag vara själv och dessutom så är det ingen ren nöjesresa direkt.

Så nu får mini hjälpa mig att packa vilket hon tycker är kul. Hinner inte Baloo hem så åker hon och Roxie till farmor och farfar i eftermiddag då jag ska jobba ikväll och natt. 
Imorgon blir det hem efter jobbet, packa det sista och sen köra uppåt. 
Men nu måste jag sätta fart om jag ska få något gjort innan tiden rusar iväg/L♡




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0