Idioter, amöbahjärnor och snygga nails.

När detta inlägget publiceras så är jag på jobbet och kör järnet.

Idag har jag blivit rent ut sagt förbannad på dessa idioterna som tror att dem är oövervinnliga. Jag menar det är kaos ute och otroligt halt måste då vissa människor leka med sina bilar ibland andra trafikanter??? Jag förstår inte hur man tänker. Att ni skiter i era liv är en sak men när andras blir riskerade blir jag vansinnig rent ut sagt. Vill ni leka gör det där andra inte kan bli drabbade, hur förbaskat svårt kan det vara???

Var på väg hem ifrån finaste Ellen och med dem snyggaste naglarna ever. Kör sakta men kasar runder ändå så jag kör ännu mer sakta. Tacka gudarna för det då jag möter en amöbahjärna som tvunget ska leka, bilisten tappar kontrollen och kommer rakt mot mig. Jag står nästan still nu och idioten lyckas tack och lov få kontroll på bilen innan det smäller. Vi var mitt inne i ett tätbebyggt område, hur fan tänker man. Gahh blir så förbannad. 
Snälla tänk efter och vill ni riskera era egna liv så är det helt okej men ge fan i att riskera andras!!!

Nä nu ska jag tvätta min dermal sen förbereda inför jobbet. Får köra tidigare så att jag kommer fram i tid och hel/L♡




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0