Fredag och min lilla diamant

Idag har jag varit ledig och förmiddagen spenderades tillsammans med Dahlia och en massa mys. Sen blev det att hämta Roxie i skolan för att sen vänta in Ella innan vi körde till stallet och till hennes kompis.

Jag och dem små stack till Maxi för inhandling av dagens kvällsmat som blir: toast med antingen kyckling eller köttfärs med mozzarella, tomat osv. 
Till efterrätt blir det varm fruktsallad med riven choklad och glass till det. Mumsigt värre ska ni veta.
Blev ett besök hos gottegris en med till Roxie och Dahlias stora glädje. Jösses dem plockade på sig för flera helger framåt vilket är bra för då slipper man handla fler gånger.

Min lilla diamant har också fått lite kärlek idag med en tvättning och lite vax. Längtar tills dem andra däcken kan komma på, dem kommer att bli så mycket bättre. Men små steg blir stora till slut.
Nä nu måste jag sätta fart med kvällsmaten/L♡




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0