Företag, bh:ar och sluta röka!

Idag la jag cigaretterna på hyllan en gång för alla. Nu får det vara färdigt med den idiotin och slösandet med pengar. Dem pengarna ska jag spara till annat istället.

Så min första dag som rökfri har gått över förväntan otroligt nog. Heja mig!!!

Sen finns det något som jag stör mig på enormt mycket och det är att det inte finns en sexig/snygg bh till oss med stora bröst. Jag vill med ha stoppning i min bh, inte pusch up för då har jag brösten i ansiktet men en vadd som ger bra stöd och form. Sen varför ska dem vara så hutlöst dyra för? Jag menar jag har inte valt mina bröst själv, jag är född med dem liksom och nej dem minskar inte speciellt mycket när jag går ner i vikt. 
Bara tanken på att springa ger mig rysningar då det finns ytterst få sportbh:ar som fungerar utan att trycka ihop dem så att det gör ont.
Nä jag funderar helt ärligt på att designa och sy upp bh:ar till oss storbystade. Kanske jag rent av kan starta ett företag inom detta. 
Nåja det tåls att tänka på men skissa och så vidare kan man ju alltid göra.
Nä nu ska jag fixa vidare/L♡




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0