Att man kan hata något så enormt mycket...

Dagen började med att jag gick av mitt nattpass, körde hem och slumrade till. Sen blev det att fixa till sig så att man såg ut som en människa och inte en zombiemom. Ser sjukt sliten ut nu för tiden så ni kan ju tacka sminket för att det inte blir panik där jag är. Blir ju rädd när jag ser mig själv ibland.

I alla fall så blev det fotografering för jobbets räkning och sen blev det fika på espresso house med en kollega. Käkade en varm kycklingmacka och drack en helt magiskt varm choklad gjort på belgisk choklad och med grädde och chokladsås. Ja den var som ett halvt.
Dagen började bra men sen kom den hemska nyheten. Jag verkligen hatar dåliga nyheter!!!
Jag hatar cancer!!!
Kämpa vännen ♡ vi tror på mirakel och vi är med dig hela tiden.
Nu ska jag gräva ner mig i soffan med mina nya snygga raggisar och försöka smälta allt som har hänt idag/L♡




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0