Rockigt bra dag!!!

Det är bara att konstatera att vissa dagar är grymma på det där underbara sättet. Idag är en sån dag, fy kattsingen vad jag rockar. 

Natten på jobbet gick bra trots att jag har så himla svårt för att sova, morgonen gick som en dans så klart. Mötet med chefen gick kanon, blev stolt över mig själv och ja jag sträcker på mig och fortsätter på samma väg men ändå inte. Kul med uppskattning.
Efter det så bar det iväg på annat som kanske leder till att jag kan andas normalt igen. Fixat en massa till dagis/fritids, letat upp viktiga papper inför morgondagen.

Sen så fick jag ett samtal och det var lite skrämmande. Klickade inte med henne så jag kommer nog att byta igen. Ska jag öppna mig så krävs det någon speciell även om dem är proffs. Är man en mussla så är man och den är inte lätt att öppna när det gäller dem djupa sakerna. Nåja får se hur jag ska göra. 

Numera har Ella hemkunskap så nu ska hon lära sig en massa. Det är kanon med tanke på hennes sjukdom. Idag gjorde hon gf deg till pannkakorna och vi hjälptes åt att grädda dem. Hon är så otroligt duktig. Imorgon ska hon ha nationella prov i svenska, jösses så stor hon är nu. 
Nä nu ska jag fixa vidare/L♡




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0