Nytt och snett å vingt

Idag har det varit otroligt segt, har inte fått upp energin alls och allt bråkar med mig. Häften är sned, bäckenet värker och ryggen kör ilande dansen lite när det känner för det, knät viker sig så ja happy life liksom. Man är ju totalt sned och helt ving i kroppen så det blev ingen träning idag, hade helt enkelt inte fixat det med höften. Nåja det kommer fler dagar och ner/minskar gör jag sakta men säkert.


Idag fick jag ett nytt halsband som är otroligt fint och som jag kan ha 24/7. Dock sörjer jag det andra då jag blev tokförälskad i det. Nåja lite smalare om halsen så kanske det går.
Diamanten har fått lite skönhetsvård idag och så välbehövligt det var. Jösses vad skitig den var. Nu är den ren, vaxad och blänker så fint så. På fredag ska jag och Dahlia städa den invändigt medan Ella och Roxie är i skolan. Hon ville att vi skulle göra det idag men det funkar inte när det är mörkt ute och jag jobbar dagen imorgon. Ska bli spännande då en 90åring är graciösare än mig. Bara att bita ihop och hålla igång.
Nä nu blir det snart taco mys och sen lär väl jag somna efter läxorna är fixade.

Karolina Nilsson Grenabo
2017-02-15 @ 20:06:20
URL: http://grenathegreatest.blogg.se/

Jättefint halsband! Tycker det är så snyggt med döskallar :)

Svar: Tack så mycket. Älskar döskallar så mig passar det perfekt.
Linda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thestoryoflilo.se

Mitt lilla lingonställe av kräk och glädje

RSS 2.0